فهرست
صفحه اصلی
آرشیو
لینکستان
تماس با ما

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو
1399
1398

لینک دوستان
درب استیل
دانلود سریال جدید
آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

پیوندهای روزانه
آرشیو لینک ها

جستجو


مطالب سايت
درب استیل
درب استیل خوب

درب استیل کلینیک

درب استیل کلینیک

بیمارستان ها، کلینیک ها و اتاق های تمیز در صنایع داروسازی، نیازمند مکان‌هایی تمیز و ایزوله هستند. یکی از ویژگی‌های درب استیل کلینیک این است که به راحتی قابل نظافت است. تامین تمیزی و پاکیزگی مکان هایی حساس همچون کلینیک و بیمارستان، با نظافت دوره‌ای مرتب امکان پذیر است. اما همه‌ی ما میدانیم بسیاری از متریال‌ها بعد از چندسال، حتی با نظافت زیاد، دچار چرک‌مردگی شده و عملا در این مکان ها قابل استفاده نیستند. اما چه باید کرد؟

فلز جادویی استنلس استیل

حتما برای آمپول زدن به درمانگاه یا بیمارستانی رفته اید! به خاطر دارید کابینت پرستار از چه متریالی بود؟ بله، استنلس استیل! زیرا این فلز کاملا ضد زنگ و ضد خوردگی است. و می‌تواند تا سال‌های سال به خوبی دوام بیاورد. علاوه بر این این فلز ضد میکروب و باکتری است. بدین معنا که هیچ گونه میکرو ارگانیسمی رو‌ی آن قابل رشد نیست. بنابر این بهترین متریال برای مکان های تمیز و پزشکی است. بدین منظور در تمام کلینیک ها و بیمارستان ها کابینت استیل نصب می‌شود. برای درب ورودی و درب‌های داخلی این مکان ها نیز فلز استنلس استیل پیشنهاد می‌گردد. درب استیل کلینیک قابل استفاده برای ورودی کلینیک، درب اتاق ها، درب سرویس ها، آزمایشگاه ها و دیگر بخش هاست.

 

برای خواندن مقاله کامل درب استیل کلینیک، به سایت رامند دکور مراجعه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل کلینیک , درب استیل زیبا , درب استیل در تهران , درب استیل با کیفیت ,
بازدید : 80
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 23:50 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (1)

درب استیل مجتمع تجاری

در مجتمع های بزرگ تجاری، مرکز خرید های بزرگ، برجهای اداری – تجاری و بسیاری از مکان های پر رفت و آمد و مرتبط به مسائل بازرگانی، نیازمند دکوراسیون ویژه و خاص است. چرا درب استیل مجتمع تجاری؟ ابتدا بیایید نحوه‌ی انتخاب یک دکوراسیون درخور برای یک مجتمع بازرگانی و تجاری را باهم بررسی کنیم.

همیشه نمی توان از المان هایی که در دکوراسیون فضاهای مسکونی استفاده می شود در فضاهای تجاری نیز بهره برد. معمولاً دکوراسیون این فضاها ساده تر، مینیمال تر و با رنگ های خنثی طراحی می شوند. یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ دکوراسیون فضاهای بازرگانی با فضاهای مسکونی این است که در فضاهای مسکونی بیشتر اجسام به شکل غیر قرینه چیده می‌شوند. مانند مبلمان، وسایل منزل، تابلو ها و غیره. اما در یک دفتر کار، مرکز خرید یا محیط تجاری معمولاً مبلمان به شکل قرینه چیده می شود.

رنگ‌ها نیز باید به درستی انتخاب شوند. مثلاً در چیدمان منزل طبق سلیقه و نظر شخصی، می توان یک تم رنگی مناسب انتخاب کرد و اجزای دکوراسیون را چید. این طرح رنگ می تواند رنگ های تند، ملایم، روشن، تیره و یا هر مجموعه دیگری باشد. شما باید تم مخصوص خود را انتخاب کنید. زیرا بیشتر زمان زندگی خود را در آن فضا می گذرانید و باید فضای مطلوب خودتان را بسازید. اما برای محیط های تجاری نمی توان از هر تم رنگی استفاده کرد معمولاً از رنگ‌های خنثی و روشن در دفترهای کار و مراکز بازرگانی استفاده می شود و در برخی جزئیات می‌توان از رنگ های دیگر مثل رنگ های تند و براق استفاده کرد. اما نباید در به کار بردن آنها زیاده‌روی کرد. استنلس استیل یکی از متریال هایی است که می تواند به راحتی با هر سبک دکوراسیونی همخوانی داشته باشد. همنشینی استیل و چوب یا استیل و شیشه می تواند جلوه خاصی به نمای شما ببخشد.

دکوراسیون یک دفتر کار یا محیط تجاری تنها به داخل دفتر محدود نمی شود. زیرا مشتری شما از لحظه ای که قصد ورود به ساختمان شما را دارد تا لحظه ای که آن را ترک می کند موارد بسیار بیشتری از دفتر کار شما را میبیند. مثلاً نمای بیرونی ساختمان می‌تواند مشتری شما را سر ذوق بیاورد یا متعجب کند. تعجب از این جهت که چرا یک شرکت بسیار معتبر باید چنین نمای ساختمان ناهمگونی داشته باشد؟ پس از نمای ساختمان مهمترین چیز در دکوراسیون بیرونی درب ورودی ساختمان یا برج شماست. درب استیل مجتمع تجاری بهترین گزینه برای ورودی یک ساختمان تجاری یا بازرگانی است. زیرا نمای خاص و زیبای آن و ظرافت و صلابت آن میتواند مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد. درب استیل مجتمع تجاری می تواند در مدل ها و سبک های بسیار متنوعی ساخته شود.

 

برای خواندن ادامه مقاله درب استیل مجتمع تجاری، به سایت رامند دکور مراجعه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل زیبا , درب استیل مجتمع , درب استیل مجتمع تجاری , درب استیل در تهران ,
بازدید : 40
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 23:49 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل فروشگاه

امروزه دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی فروشگاه ها خیلی مهم تر از جنسی که می‌فروشند است! به همین دلیل است که استفاده از درب استیل فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این سبک درب زیبایی نمای شما را دوچندان می‌کند.

تعداد بی‌شماری فروشگاه مختلف در سطح شهر موجود است. اما در وهله اول مشتری به فروشگاهی که دوستان و آشنایان او پیشنهاد کردند سر می زند و در وهله دوم هنگامی که از روبروی فروشگاه ها و مغازه های مختلف عبور می کند مقابل آن‌هایی می ایستد که دکوراسیونی خیره کننده و فوق العاده جذاب دارند. امروزه در بسیاری از مرکز خرید های بزرگ و پاساژ های مدرن برای فروشگاه ها از شیشه های بزرگ یکپارچه و درب های ساده مثل درب استیل فروشگاه که در مدل های بسیار متنوعی موجود است استفاده می کنند. یک درب استیل زیبا می تواند زیبایی دو چندان به نمای بیرونی مغازه یا بوتیک شما ببخشد. زیرا اولین عنصری که مشتری شما آن را می بیند و لمس می کند، درب مغازه است اگر از دربی ظریف با کیفیت ساخت بالا استفاده کنید که به راحتی و آرامی باز و بسته شود و صلابت و شکوه فروشگاه شما را حفظ کند، حس بسیار مثبتی بین خود و مشتری تان ایجاد می کنید.

مهمترین نکات در طراحی ویترین فروشگاه

در اولین مرحله طراحی دکوراسیون فروشگاه و انتخاب اجزای مناسب برای ویترین خود باید جامعه هدف خود را مشخص کنید. زیرا دکوراسیون ویترین تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری دارد. برای طراحی نمای خارجی فروشگاه خود دنباله روی بقیه مغازه ها نباشید و سعی کنید از چیدمانی خاص و ویژه‌ی خودتان استفاده کنید. تا تمایز خود را با دیگر فروشگاه ها نشان دهید. بدین منظور می توانید از یک ویترین مینیمال و ساده با تعداد اجزای محدودی استفاده کنید. که به راحتی بتوانید هر وقت که دلتان خواست آن را به روز کنید. زیرا به روز ساختن به موقع ویترین یکی از مهمترین نکات است.

می توانید از تم رنگی خنثی و روشن که فضا را بازتر نشان می دهد استفاده کنید. از رنگ‌های تند و براق نیز با ظرافت خاصی بهره بگیرید و مهمترین اجناس خود را در کانون توجه قرار دهید. استفاده از شیشه های یکپارچه بزرگ باعث می شود که مشتریان بتوانند بدون هیچ خللی تمام ویترین شما را تماشا کنند. درب استیل فروشگاه به دلیل داشتن رنگ خنثی می‌تواند با هر دکوراسیونی ست شود. مدل های بسیار متنوع درب استیل فروشگاه با استفاده از استنلس استیل، چوب و شیشه می تواند به راحتی با ویترین شما همگون شود. می توان از درب استیل لولایی که به صورت دستی باز و بسته می شود و یا درب های اتوماتیک استفاده کرد. در ساخت درب استیل لولایی توسط رامند از برترین آرام بند ها با مطرح ترین برندهای جهانی استفاده می شود. تا درب استیل فروشگاه شما به نرمی و راحتی باز و بسته شود. این آرام بند ها به دلیل مرغوبیت بالایی که دارند بدون نیاز به سرویس دوره ای تا چندین سال برای شما مورد استفاده هستند. و تنها با یک تنظیم ساده در ابتدای فصل گرما و سرما می‌توانند به خوبی روز اول کار کنند.

 

برای خواندن مقاله کامل درب استیل فروشگاه به سایت رامند دکور مراجعه کنید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل فروشگاهی , درب استیل ارزان , درب استیل در تهران , درب استیل با کیفیت ,
بازدید : 39
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 23:46 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل ضد زنگ

درب استیل ضد زنگ در بسیاری از مکان ها همچون منازل، شرکت ها، کارخانه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها،کلینیک ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری قابل استفاده است. همچنین در مدل‌ها و طرح های متنوعی ساخته می‌شود. همچون درب استیل نفر رو، درب استیل پارکینگ، درب استیل بیمارستانی، درب استیل فروشگاهی، درب استیل مجتمع مسکونی، درب استیل داخلی در ساختمان و … . این مدل‌ها می‌توانند تمام استیل ، چوب و استیل ، شیشه و استیل و مدل‌های تلفیقی دیگر نیز باشند. درب‌ استیل رامند دکور کامل ترین مجموعه ای است که می توانید پیدا کنید. بدین معنا که دستگیره، قفل، آرام‌بند و سایر اکسسوری‌های مورد استفاده روی آن‌ها نصب می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که مجموعه‌ی رامند یک مجموعه‌ی سفارشی ساز است. و درب استیل و سایر محصولات استیل خود را کاملا سفارشی با جزئیات مورد نظر مشتری می‌سازد.

 

این مقاله مطالب جالب بسیاری دارد. برای مطالعه متن کامل مقاله درب استیل ضد زنگ می توانید به سایت رامند دکور مراجعه فرمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل ضد زنگ , درب استیل در تهران , درب استیل زیبا , درب استیل با کیفیت ,
بازدید : 161
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 23:45 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل مجتمع مسکونی

درب استیل مجتمع مسکونی می تواند یک انتخاب عاقلانه برای درب نفر رو و درب پارکینگ یک مجتمع مسکونی باشد. چرا که درب یک مجتمع مسکونی به مراتب خیلی بیشتر از درب یک خانه‌ی مستقل باز و بسته می شود و تحت استهلاک بیشتری قرار می گیرد. بنابراین برای انتخاب آن باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت.

در طراحی و ساخت درب نفر رو یک مجتمع مسکونی حتماً باید از متریال فوق العاده با کیفیت استفاده کرد. چرا که روزانه تعداد زیادی از افراد ساکن ساختمان آن را باز و بسته می کنند. همچنین قفل این درب باید یک قفل بسیار با کیفیت از بهترین تولید کننده های قفل در جهان باشد. زیرا امنیت یک مجتمع مسکونی مسئله بسیار مهمی است. و همچنین تعداد دفعاتی که افراد کلید در قفل می اندازند بسیار زیاد است. بنابراین هرگز از قفل های ارزان قیمت استفاده نکنید. متریال پایه درب ورودی مجتمع مسکونی تعیین کننده عمر بالا یا عمر پایین آن است. استنلس استیل یک متریال فوق العاده برای دربهای ورودی و دربهای پارکینگی است. چرا که ضد خوردگی و ضد زنگ می باشد و نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای مانند رنگ آمیزی درب های آهنی ندارد. محکم بودن و مقاوم بودن درب ورودی نیز در تامین امنیت ساختمان نقش بسزایی دارد. برای مثال استفاده از شیشه های معمولی یا شیشه های لمینت سکوریتی ضدگلوله عاملی تاثیر گذار است. این درب استیل با کیفیت ساخته شده توسط رامند با استفاده از آلیاژ استنلس استیل ۳۰۴ و با کیفیت ترین اکسسوری ها از جمله قفل، دستگیره و آرام بند ساخته می شود. برای درب استیل نفر رو و درب استیل پارکینگی حتماً باید آرام بندی با کیفیت و کاملاً متناسب با وزن درب و کاربری آن انتخاب شود. آرام بندهای با کیفیت از برندهای برتری چون GEZE، Dorma، NHN، Assa Abloy همواره در صدر انتخاب های مجموعه‌ی رامند بوده است.

علاوه بر کیفیت، زیبایی درب ورودی و درب پارکینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مدل‌های متفاوت درب استیل رامند، در سبک های متفاوت کلاسیک، مدرن، مینیمال و صنعتی می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از سازندگان و طراحان حوزه‌ی ساختمان باشند.

 

می توانید برای خواندن مقاله کامل درب استیل مجتمع مسکونی به سایت رامند دکور مراجعه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل مجتمع , درب استیل مسکونی , درب استیل مجتمع مسکونی , درب استیل در تهران ,
بازدید : 40
تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 زمان : 23:43 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل ساده

درب استیل ساده

اولین تصویری که با شنیدن کلمه درب استیل ساده در ذهنتان نقش می بندد چیست؟ یک درب تمام استیل بدون هیچ نقش و نگاری یا دربی تشکیل شده از پروفیل های موازی با فاصله کم؟ در واقع باید گفت درب استیل ساده نیز تنوع ساخت بسیار بالایی دارد.

انواع درب استیل ساده

این کالا می تواند در مدل های تمام استیل، استیل و شیشه، استیل و چوب، و دیگر مدل های تلفیقی ساخته شود. ممکن است قیمت این محصول به دلیل ساده تر بودن فرایند ساخت مناسب تر از قیمت درب استیل با مدلی پیچیده باشد. اما این بدان معنا نیست که این مدل از درب ها در دکوراسیون های لوکس و لاکچری به کار نرود. زیرا امروزه بسیاری از نماهای خارجی و دکوراسیون های داخلی لابی ها و ساختمان ها، درب های مینیمال و بسیار ساده می طلبند. مانند ویترین ها و دکور های فروشگاه های برند، بوتیک ها، نمایشگاه های اتومبیل، دفاتر کاری، برج ها، ساختمان های مسکونی و تجاری.

زیبایی در سادگی

برای لابی یک هتل ۵ ستاره با بهترین امکانات و لوکس ترین دکوراسیون، می توان یک درب استیل ساده در نظر گرفت. برای تامین نور فضای داخلی سرسرا یا لابی می توان از شیشه های بزرگ یکپارچه در ساخت درب استفاده کرد. بنا بر سلیقه مشتری می توان از دستگیره های بلند تمام استیل یا دستگیره هایی با فرم ها و مدل های دیگر استفاده کرد. این امکان وجود دارد تا با تکنولوژی های جدید درب استیل را به صورت اتوماتیک ساخت. همچنین ساخت درب استیل اتوماتیک چرخشی نیز امکان پذیر است و می توان گفت مدلی خاص و کم نظیر به ورودی شما می دهد. برای ورودی ساختمان های مسکونی نیز می توان از این محصول استفاده کرد. برای امنیت بیشتر از پروفیل های موازی هم برای زیبا ساختن درب و هم برای تامین امنیت آن استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است میتوان از شیشه لمینت سکوریت و یا ضد گلوله برای این نوع درب نیز استفاده کرد. با استفاده از نصب انواع اکسس کنترل ها روی درب استیل رامند و قفل های به نام از برترین برندهای جهانی می توان از امنیت آن اطمینان کامل حاصل کرد. مجموعه‌ی ما از بهترین برندهای جهانی در زمینه قفل و آرام بند همچون Dorma , Geze Meroni  , NHN  , Assa Abloy  استفاده می کند.

 

برای مطالعه مقاله درب استیل ساده به صورت کامل، پیشنهاد میکنیم حتما به سایت رامند دکور سر بزنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل ساده , درب استیل زیبا , درب استیل در تهران , درب استیل ارزان ,
بازدید : 40
تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 زمان : 19:01 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل مقاوم

درب استیل مقاوم

همه فولاد (پولاد) را به مقاومت بسیار بالا و مستحکم بودن می شناسند. حتی این کلمه در عبارات روزمره ما نیز خوش نشسته است! همچون “اراده پولادین” یا “مادر فولاد زره”. پس وقتی حرف درب استیل مقاوم است، یک درب بسیار محکم و مقاوم در ذهن انسان متصور می‌شود. چه چیزی بهتر از استنلس استیل می‌تواند متریال پایه‌ی بک درب زیبا، خیره کننده و در عین حال مقاوم باشد؟  درب استیل مقاوم در مجموعه رامند دکور از استنلس استیل ۳۰۴ که کاملاً ضد زنگ و ضد خوردگی است ساخته می شود.

راجع به استنلس استیل بیشتر بدانیم.

استنلس استیل یعنی فولاد زنگ نزن این آلیاژ از آهن و حداقل ۱۰ و نیم درصد کروم تشکیل شده است. کروم یک لایه‌ی نازک اکسید بر روی سطح فولاد تولید می کند، که به آن “لایه‌ی غیرفعال” می‌گویند. این ماده، مانع از خوردگی سطح فولاد می شود. فولاد ضد زنگ همچنین حاوی مقادیر مختلف کربن، سیلیکون و منگنز است. عناصر دیگری مانند نیکل و مولیبدن ممکن است برای انتقال سایر خواص مفید، مانند قابلیت شکل گیری پیشرفته و افزایش مقاومت در برابر خوردگی اضافه شوند. طبق بسیاری از شواهد، فولاد ضد زنگ در سال ۱۹۱۳ توسط متفکر بزرگ، شفیلد هری برارلی کشف شد. وی در حال آزمایش روی انواع مختلف فلز برای سلاح ها بود و متوجه شد که یک فولاد ۱۳٪ کروم، پس از گذشت چند ماه دچار فرسایش نمی شود.

 

جزئیات ساخت درب استیل مقاوم

همین ویژگی های خارق العاده آلیاژ استنلس استیل باعث شده است که یکی از محبوب ترین متریال ها برای ساخت درب ورودی، درب پارکینگ و دیگر درب‌ها شود. همچنین این فلز به طور گسترده در ساخت کالاهای دکوراتیو به کار می رود. درب استیل مقاوم معمولا وزن بالایی دارد و برای باز و بسته کردن آن به آرام بند های متناسب با خودش نیاز است. امروزه با توجه به وضعیت کنونی بازار بسیاری از آرام بندها که روی درب ها نصب می شوند مدلهای تقلبی و یا نهایتاً های کپی برند های برتر دنیا هستند. اما مجموعه رامند با نصب آرام بند های اورجینال و کاملاً متناسب با وزن و کاربری درب شما کیفیت کالای خود را همچون گذشته بالا نگه داشته است.

 

برای خواندن ادامه مقاله درب استیل مقاوم، به رامند دکور مراجعه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل مقاوم , درب استیل در تهران , درب استیل با کیفیت , درب استیل ارزان ,
بازدید : 33
تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 زمان : 18:58 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل ضدحریق

یکی از ترسناک ترین و خانمان سوز ترین حادثه ها در داخل ساختمان‌ها و برج‌ها بدون‌شک حریق است. این حادثه می تواند زیان های جانی و مالی بسیاری را به افراد وارد کند. بنابراین شما باید از همان ابتدای ساخت یک ساختمان از تجهیزات ضد حریق و متریال های استاندارد استفاده کنید. یکی از مهمترین بخشهای ساختمان بخش ورودی ساختمان است. شما می توانید از درب استیل ضد حریق برای قسمت ورودی ساختمان و درب های داخلی استفاده کنید.

چرا استنلس استیل؟

استنلس استیل یک متریال فوق العاده برای ساخت درب ورودی و درب های داخلی است. استفاده از درب استیل ضد حریق در پله فرار مجتمع های مسکونی و تجاری، راههای ارتباطی اماکن اداری، بیمارستان ها، کلینیک ها، فرودگاه ها، سالن های همایش، نیروگاه ها، پالایشگاه‌ها، کارخانه ها و سایر مکان هاست. درب ضد حریق در برابر حرارت کاملا مقاوم است و معمولاً برای کنترل آتش و حجم عظیم دود استفاده می شود. این درب ها در مکان هایی برای خروج اضطراری کاربرد دارد.

 

درب استیل ضد حریق با سایر دربهای ضد حریق چه تفاوتی دارد؟

معمولاً در ساخت بدنه‌ی همه درب های ضد حریق از فولاد استفاده می شود. اگر نمای بیرونی این درب ها رنگ آمیزی شده باشند باید از رنگ های پودری کوره ای استفاده کرد که در برابر آتش مقاوم باشند. از تجهیزات مشترک برای همه دربهای ضد حریق می توان به لولای استیل، نوار دودبند، دستگیره های خاص برای خروج اضطراری، آرام بند های با کیفیت و قفل های خاص اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول این است که در کنار کیفیت و کارایی بسیار بالا، زیبایی مثال زدنی دارد. با این روش شما هم می توانید امنیت ساختمان خود را بالا ببرید و هم از دربی زیبا و شکیل در قسمت‌های مختلف ساختمان خود استفاده کنید. زیرا معمولاً بسیاری از دربهای ضد حریق که در دید عموم قرار دارند، با دکوراسیون داخلی ساختمان و راهرو ها همخوانی ندارد. اما شما می توانید با نصب یک درب تمام استیل هارمونی دکوراسیون خود را حفظ کنید. این نوع درب، در انواع تک لنگه و دو لنگه در ابعاد استاندارد و سفارشی قابل ساخت است.

 

برای مطالعه کامل مقاله درب استیل ضد حریق، به سایت رامند دکور مراجعه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل ضد حریق , درب استیل در تهران , درب استیل ارزان ,
بازدید : 56
تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 زمان : 18:56 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل بوتیک

امروزه بوتیک ها جایی برای ارائه‌ی زیباترین و بهترین کالاهای مربوط به مد به مشتریان است. شاید در گذشته تنها تفاوت دکان یا مغازه‌ی لباس فروشی کیفیت، زیبایی و قیمت لباسهای آنها بود. اما هم اکنون طراحی دکوراسیون مغازه، بوتیک و یا فروشگاه حرف اول را می زند. باید بگویم اولین فاکتوری که مشتری را به سمت کالاهای شما می‌کشاند، نحوه چیدمان آن در ویترین و دکوراسیون زیبا خاص و خیره کننده شماست. یکی از مهمترین دلایل استفاده از درب استیل بوتیک افزودن بی حد و اندازه‌ی میدان دید زیبا و وسیع به ویترین و ورودی بوتیک شماست. زیرا امروزه چیدمان و دکوراسیون بوتیک و متریال های به کار رفته در طراحی نمای خارجی و دکوراسیون داخلی آن ارزشی بالاتر از کالاهای درون آن دارد. زیرا این موارد تاثیر مستقیمی بر جذب شدن مشتری به بوتیک و تماشای محصولات شما دارد.

انواع دکوراسیون داخلی برای بوتیک

برای این که تصمیم بگیرید چه سبک دکوراسیونی را در فضای بوتیک خود ایجاد کنید، ابتدا باید جامعه‌ی هدف خود را تعیین کنید و بدانید چه سبک محصولاتی را برای چه قشری از مردم به‌نمایش می گذارید. قاعدتاً کالاهای لوکس و برند های معتبر و مشهور، دکوراسیون لوکس و بی نقص می طلبد. امروزه بسیاری از دکوراسیون های لوکس فضاهای بزرگ و وسیع با متریال های ساده و مینیمال دارند. استفاده از رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری و مشکی در بسیاری از بوتیک ها متداول است.

معمولاً نمای بیرونی و ویترین بوتیک های مدرن و مینیمال با استفاده از شیشه های بزرگ و یکپارچه ساخته می شود. درب ورودی بوتیک یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون آن است. زیرا اولین عنصری که توسط مشتری شما لمس می شود درب ورودی است. درب استیل بوتیک در مدل های مینیمال معمولاً از قاب‌های ظریف و ساده‌ی استیل و شیشه های بزرگ یکپارچه ساخته می شوند. می توان از دستگیره های بلند تمام استیل برای این درب ها استفاده کرد. 

 

رای دکوراسیون های صنعتی، شهری و مدرن می توان از مدل های بسیار متفاوتی از درب استیل بوتیک استفاده کرد. مثلاً درب استیل اتوماتیک ، درب استیل چرخشی یا درب استیل با لولای کف گرد. شما بسته به نیاز خود و سبک دکوراسیون بوتیک‌تان می توانید مدل مورد نظر برای درب استیل ورودی بوتیک را انتخاب کنید.

 

برای خواندن کامل مقاله درب استیل بوتیک، به سایت رامند دکور مراجعه بفرمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب استیل , درب استیل بوتیک , درب استیل در تهران , درب استیل با کیفیت , درب استیل زیبا ,
بازدید : 41
تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 زمان : 18:54 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

درب استیل ساختمان

مزایای درب استیل ساختمان

از مزایای بی‌شمار این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • کیفیت بسیار بالای درب
  • نامیرا بودن و کارایی برای سال‌های طولانی
  • زیبایی بی حد و مرز
  • درخشندگی فوق‌العاده
  • خاص بودن
  • امکان پیاده سازی طرح های بسیار مدرن
  • امکان استفاده از طراحی های کلاسیک برای هماهنگی با نمای کلاسیک
  • کاملا سفارشی بودن و امکان انتخاب از بین اکسسوری ها و ویژگی های متنوع
  • ضد زنگ و ضد خوردگی بودن
  • استفاده از انواع اکسس کنترل های متفاوت روی درب
  • ضد سرقت بودن

درب استیل ساختمان در چه مدل‌هایی موجود می‌باشد؟

 

 

این نوع درب در انواع و اقسام مدل‌ها مانند تمام استیل، استیل و چوب، استیل و شیشه و سایر مدل‌های تلفیقی موجود است. و هرکدام از آن‌ها در مکان های متفاوت قابل استفاده است. برای مثال در مورد ساخت یک درب استیل پارکینگی، بنا بر شرایط موجود و سلیقه‌ی کارفرما می‌توان از درب پارکینگی با طراحی باز یا بسته استفاده کرد. در مورد استفاده از درب پارکینگی باز، داخل حیاط و پارکینگ دیده می‌شود اما با نصب درب پارکینگی بسته داخل پارکینگ قابل رویت نیست. علاوه بر این معمولا برای درب استیل پارکینگ از مدل‌های تمام استیل یا چوب و استیل استفاده می‌گردد.یک درب استیل زیبا و شیشه کاملا مناسب برای استفاده به عنوان درب استیل لابی است. زیرا با استفاده از شیشه می‌توان نور لازم برای فضای لابی را تامین کرد.

از طرفی گروه صنعتی رامند، یک مجموعه‌ی سفارشی ساز است. و درب استیل ساختمان را، در طرح، اندازه و با جزئیات مورد نظر شما می‌سازد. این محصول با ویژگی های خاص مانند ارتفاع زیاد یا قابلیت پیاده سازی اکسس کنترل ها روی آن توسط این مجموعه قابل ساخت است.

 

مقاله درب استیل ساختمان را در سایت رامند دکور مطالعه بفرمایید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : درب اسنیل , درب استیل ساختمان , درب استیل در تهران , درب استیل زیبا , درب استیل ارزان , درب استیل با کیفیت ,
بازدید : 39
تاریخ : یکشنبه 31 فروردین 1399 زمان : 9:56 | نویسنده : مهندس | لینک ثابت | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی
درب استیل کلینیک تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399
درب استیل مجتمع تجاری تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399
درب استیل فروشگاه تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399
درب استیل ضد زنگ تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399
درب استیل مجتمع مسکونی تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399
درب استیل ساده تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399
درب استیل مقاوم تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399
درب استیل ضدحریق تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399
درب استیل بوتیک تاریخ : سه شنبه 02 اردیبهشت 1399
درب استیل ساختمان تاریخ : یکشنبه 31 فروردین 1399

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 4

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 34
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 56
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 71
بازدید سال : 1,019
بازدید کلی : 5,432

مطالب پربازدید
درب استیل ضد زنگ بازدید : 161
درب استیل کلینیک بازدید : 79
درب استیل ضدحریق بازدید : 55
ساز و کارهای درب استیل بازدید : 49
درب استیل لابی بازدید : 49
خرید درب استیل در تهران بازدید : 47
چرا باید از درب استیل استفاده کنیم؟ بازدید : 47
درب استیل مینیمال بازدید : 47
درب استیل ویلایی بازدید : 45
تاریخچه درب استیل بازدید : 41

مطالب تصادفی
درب استیل بیمارستانی
درب استیل ضدحریق
درب استیل مقاوم
درب استیل مدرن
درب استیل تلفیقی
درب استیل بوتیک
درب استیل داخلی
درب استیل مجتمع تجاری
ساز و کارهای درب استیل
درب استیل لابی

کدهای اختصاصی

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Tem98.Com



designed by: Tem.rozblog.com , all rights reserved

<-blogid->

<-BlogAuthor->

<-blogid->

http://steeldecorative.rozblog.com

دکوراسیون و درب استیل

دکوراسیون و درب استیل

دکوراسیون و درب استیل

<-BlogAbout->

دکوراسیون و درب استیل